fredag 8 juni 2012

Räknar ner

Snart somnar parvel för en liten snooze stund. Hunden ligger på mattan här nedanför och vilar lite också, eller egentligen ligger han nog där lite uttråkad också.. Jag bäddade just ner mig i soffan själv och hoppas på att få vila lite med.

Idag är en väldigt tung dag. Redan klockan nio imorse var mina armar helt kaputt. De blir som överkokt spaghetti med eget liv! Då vill man inte vara ensam och bära på ett barn.. Då kan man nästan inte bära heller! Värken finns ju också där, bråkar med en och armarna skakar på insidan. Fick vila en liten stund på fm så det var skönt. Satt ute i solen och bara njöt.

Tyvärr hjälpte det föga för att återfå kraft i armarna. Nu ligger jag här helt utslagen. Huvudvärken börjar nå max gräns.. Orkar inte blogga mer men vill skriva färdigt. Får sudda hela tiden för händerna trycker inte riktigt på de knappar jag tänkt.. Värken i nacken börjar också nå max gränsen. Har ont i magen och mår lite illa så snart får det bli några tabletter i alla fall. Vill inte!

Vill inte ta tabletter... Men vet inte vad jag annars ska göra.. Räknar ner till M kommer hem! Då är det i alla fall fredag!!! Kanske kan vi grilla något gott och mysa i vår lilla familj! Jag kan gråta mig lycklig att jag i alla fall har helt underbara människor runt mig. Både familjer och vänner. Det gör mycket!!

Och att "blogga av mig" lite nu och då... ;)

3 kommentarer:

Jeanette Danielsen sa...

Så himla trist med sådana dagar. Brukar sätta parantestecken på mina och tänka att imorgon är en ny dag. Sen är bloggen skön att gnälla av sig på..

Hoppas du mår bättre snart!!

Jelind sa...

Hoppas ni har en riktigt mysig fredagskväll!!

BRITT-MARIE sa...

HEJ