onsdag 6 juni 2012

Så himla fantastiskt!!

En av er läsare tackade mig för mitt inlägg om mina drömmar.. Det var ju helt underbart att läsa dina kommentarer! Gud vilket leende jag fick!! Så himla härligt att det lilla jag plitar ner här kan få en helt annan människa att bli så sporrad/inspirerad/påverkad att hon eller han ändrar i sitt liv!! Du vet vem du är.. Och jag vill bara säga att det är helt fantastiskt! Jag hejjar på dig!!


Mina drömmar gör ju ont, som jag skrev.. Men jag letar febrilt efter nya drömmar att drömma! Jag letar efter nya framtidsplaner som kanske kan matcha min kropp bättre. Tyvärr är det bara fruktansvärt svårt då jag fortfarande inte kan komma på några nya "intressen" som tycks brinna lika intensivt som mina förra..! Det gör mig frustrerad för jag går ständigt runt och funderar på nya drömmar/intressen.

I söndags var vi på Malmen, flygbas, i Linköping. Det var flyg dag på Försvaret vilket både min man och jag tycker är super fränt! Orkar inte skriva så ingående om min militära dröm men kort sagt ville jag göra lumpen.. Och kan drömma om det än. Lägger upp en bild på några av alla de helikoptrar och stridsflyg vi såg.


En helt annan grej! Bvc besöket med vaccination gick jätte bra igår!! Puh! Jag var ju mer nervös än jag väntat mig när det blev sprut dags.. Klart att parvel skrek och tårarna rann men han upptäckte ganska snabbt att det var kul att skratta åt en nyckel knippa också... Bästa var att vi slapp feber!!

Ikväll ska jag och M gå på bio! Ska bli hur mysigt som helst, hoppas jag! Sitter här i soffan och känner mig som vanligt rätt slut. Fast jag har nyss vilat lite, stillat värken en smula! Samt att mina underbara föräldrar kommer vara barnvakt och vi ska äta middag ihop innan med. Det som gör dem bara så ofantligt underbara är att lilla parvel ska sova över där så att jag får sovmorgon imorgon!! Vilket gör att jag kan slappna av och orka gå på bio för är jag helt slut efteråt så behöver jag i alla fall bara tänka på Mig!

Varje torsdag (och halva tisdagar) har ju min mamma tagit ledigt för att hjälpa mig med parvel. Så imorgon skulle hon ändå komma till mig. Så det var hon som kom med den "smarta" iden att parvel skulle sova hos dem! Är det inte bara så snällt??!

Nu måste jag verkligen sluta blogga... :)

Inga kommentarer: