måndag 18 juni 2012

Hur kan man ha sån enorm träningsvärk typ utan att man typ tränat nått?! Imorse när jag gick upp fick jag en smärre chock! Utöver den nu normala högre värken i kroppen har jag också nån extrem träningsvärk! Skumt är det!!

Snart kommer en vän över på lite fika med sin lilla son. Blir mysigt att fördriva tiden med lite trevligt sällskap! Så ligger och slappar i soffan nu och lyssnar på min lilla son som snackar högljutt med de små fiskarna han har över sig där han sitter i sin gunga. Nu dock vaken. Hunden ligger här bredvid oss också, lilla pälsbollen!

Imorgon är det tjejträff på USÖ (sjukhuset) igen. Sist kunde jag inte vara med, det var strax efter att parvel kom till världen. Så jag ser fram emot morgondagen! Är alltid skönt att snacka av sig lite med andra som har samma knasiga hjärna som jag.. ;) För er som inte vet, så är det en tjejgrupp för oss som har lite olika typer av lättare hjärnskador och som är under medelålders. Vi brukar ses några gånger per år i Öppenvårdsteamets lokaler. Det är något som alltid är uppskattat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

å då får jag ha ludvig alldeles för mej själv =)
tokigt tokigt med träningsvärken !!?
mormor/mamsi

Jelind sa...

Ska bli så kul att ses imorgon!