tisdag 19 juni 2012

Hemma efter tjejträffen

(Har råkat redigera detta inlägg så tid och datum stämmer inte med det som är angivet...)

Dooh... Över trött och (glatt) överkörd känner jag mig nu. Tur mobil blogg funkar för att ens orka trycka på On knappen på datorn och sätta mig vid ett skrivbord känns övermäktigt just nu.. Ändå bloggar jag! Knäppt va? Fast från mobilen som jag nu lagt mig i soffan med, bland alla kuddar uppfiffade perfekt för min lilla nacke.

Borde vila, eller ska vila, men behöver varva ner lite först. Blogga av mig lite eller bara få tänka igenom vad vi pratade om denna gång. Alltid så intressant och trevligt! För även om det många gånger är tunga och jobbiga saker vi pratar om så är det ändå så lätt! Alla förstår med en blick..

Idag var en ny tjej med. Läskigt blev det nästan när det kändes som om jag satt där.. Fast backa mitt liv några år bara. Det absolut läskigaste var när hon sa en så slående lik mening. Eller ja, faktiskt bokstavligt en mening Jag ofta säger! "Jag kan ju göra allting, men, jag får ju sota för det sen i en eller två dagar.."

Nu! Ska jag försöka vila lite och hoppas på att må bättre sen!

Inga kommentarer: