fredag 8 maj 2009

Regn regn och regn

Jag tycker det är ganska mysigt med lite regn. Fast man kan inte säga att det regnat lite idag, det har regnat mycket idag. Imorgon får solen gärna skina dock så jag kan vara ute i trädgården och små pyssla lite. I förmiddags var jag hos frisören och snyggade till mig lite. Var på tiden! Gjorde några få slingor i över håret och sen klippte vi en del. Blev jätte bra! Skönt om den slitna permanenten försvinner nu! Känner mig rätt sliten själv fortfarande.

Igår var det ur mysigt hos fröken T. Vi åt mackor av alla de möjliga slag och drack gott te. Mys pys! Längtar tills nästa gång redan...

Ikväll kommer paret E.U hit, vi ska bjuda dem på tacos! MUMS MUMS! Lagom soft.

Nu ska jag lämna datorn! Har just tagit lite medicin för å dämpa huvudvärken så är inte så smart att sitta här speciellt länge då. Många kramar till er som läser! Glöm inte att lämna en kommentar...

3 kommentarer:

Tessan sa...

Vill ge dej en stor kram från en som också har haft regn i två dagar!! Tusen kramar

Anonym sa...

Regn är mysigt för då kan man mysa inne med gott samvete. Kura i soffan under en film, kolla på tv....
Kramis från Trin

Anonym sa...

men sen vart det ju lite fint lördag o söndag.
Kramis från mammis