måndag 18 maj 2009

Huvudvärk

Huvudvärken kom som en blixt från klar himmel när jag var hos min vän M och hennes hund Sparco idag på förmiddagen. Åkte hem och slängde ihop lite mat och däckade i sängen. Skulle kunna sova än men då kan jag inte sova något inatt. Skulle ringa upp syster yster men fick tyvärr bli ett sms tillbaka bara. Alla ljud är jobbiga, det är för ljust trots att solen inte skiner. Jag hoppas du inte blir ledsen vännen, jag vill gärna prata med dig snart! Kände bara att jag verkligen inte orkade, även fast jag säkert lät glad i telefonen. Du vet väl hur det är.. Poff säger det bara så tar man slut, och då är man verkligen slut. Ikväll är det hund kurs igen så nu blir det slappa i soffan eller slappa på altanen så Zimba kan få springa lite ute.. Återkommer en annan bättre passande dag! Tack ni söta vänner som lämnat ett litet avtryck!!

Inga kommentarer: