onsdag 28 januari 2009

Tvärsnytt oxå!

Imorgon kommer alltså SVT´s Tvärsnytt hem till mig kl.10.00 och då ska jag visst bli filmad och intevjuvad.. Eeh ursäkta vad skrev du? Joo.. så är det visst. Känns URskumt, jätte konstigt och inte alls sant men det är det visst. De kommer angående en smärt konferens som RTP anordnar på USÖ imorgon, jag ska vara med och hjälpa till lite, och tvärsnyttarna ville ha med någon person som ja... har en åsikt och varit med i vård systemet ett tag... Typ. Gid, guh daah.. GUD skulle jag skriva. Gud vad jag vsamlar... FÖR mycket info och händelser idag, nu stänger jag....

1 kommentar:

Annsi sa...

Hejsan Snyggo!

Jo jag käkar Zyban; ett piller mot rökavvänjning.. dock var det ett lyckopiller från början och det har spökat lite med min hjärna :)

Tror säkert det är stress och fel sovställningar ja som har orsakat min skulder och axelgrej, fast nu har det vandrat upp till nacken också inte bra! :| Har funderat på någon naprapat elr liknande, har dock lite svårt för att låta främmande människor ta på mig.. får släppa det dära!

Och va kul att du ska vara med i tv! ;D Kan förstå att det är typ supernervöst å så men det kan inte gå mer än bra.. Kommer du ihåg när vi blev direktintervjuade på radio om kvinnans könsorgan, det var skoj, du var iof den enda som kunde prata medan en annan stod och fnissade! Det går galant!

Puss på dig