torsdag 15 januari 2009

God morgon!

Ensam idag igen . . Hunden på dagis, jag saknar honom. Älsklingen och alla andra jobbar eller pluggar. Här sitter jag och hm.. ja.. frågan är vad jag gör. Skriver... Ska snart åka till RTP ( riksförbundet för trafik-/olycksfall- och polioskadade, tror jag fick med allt nu..) dags att hämta ut min reseersättning och arvode från styrelsen. Sen hade jag visst fått en julklapp också... Trevligt! Ordföranden M ringde igår kväll när jag var på kalas också, hon ville bara dubbel kolla en grej. Sen frågade hon också om det var okej att hon lämnade mitt namn och nummer till en som jobbar med tidningen Liv (RTP´s tidning..) för de ska göra en intervjuv med någon som lever med långvarig smärta och hjärnskada.... Tjoho, jag platsade visst där....... Kändes konstigt att hon frågade mig, jag har inte riktigt tagit in allt än.. Plus att jag tänker inte och kan inte ta in det försen jag varit hos Öppenvårdsteamet. Jag vill veta med 100 % om jag har en förvärvad hjärnskada eller inte. Annars blir det ju bara pinsamt att gå runt och säga att jag tror det....
Hm.. nee nu ska jag ta och åka, känner att jag bara skriver vad som helst just nu. Ingen koll alls.... But I´ll be back! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du har nu blivit länkad på min blogg =)

Anonym sa...

Okej, ska ha det i åtanke :) Du får gärna länka till mig i din blogg om du tror att några av dina läsare skulle vara intresserade av att läsa lite om njursvikt osv. :) Njursvikten har jag haft sen jag föddes, hade bara en njure då som blev sämre och sämre, men i december så fick jag en av pappas njurar. Om du går in i kategorin "Njusvikt före och efter" på min blogg så kan du läsa endel :)