söndag 4 januari 2009

Gott nytt år och Allt!

Hej tjo och tjim slå klackarna i taket för vi börjar bli i gasen!

Varit fullt upp sen jag inte kan minnas men någon gång strax innan jul skulle jag chansa på. Kom hem från Sälen i hm.. ja.. jag vet knappt vad det är för dag idag men jag var hemma igår också i alla fall.. Så vi kom hem för två dagar sen. Full fart och fläkt inte konstigt man är lite veck. Är alldeles för okoncentrerad för att sitta här och skriva men kände det var på tiden att skriva något. Annars skulle jag nog glömma min egna blogg... Middag senare idag på Manillagatan hos mina päron, snart åker de till värmen.... Gissa vem som vill följa med...?

Minus 15.9 grader imorse när jag var uppe, men nu är det lite varmare.. endast minus 13.3 .... Men det är inget att snacka om, om man jämför med Sälen.. där var det som mest - 23 grader.... Brrr...!

1 kommentar:

Trin sa...

Kul att se att du lever gumman! Här är det också fullt ös. Fattar inte vart ledigheten tagit vägen.....- Skriver mer i ett mail senare!
Kram