måndag 2 februari 2009

Torsdagen var tydligen tuffare än jag trott..

Nu är det måndag och jag är fortfarande sliten efter torsdagen förra veckan. Jag visste att jag skulle vara trött och ur form på fredagen, det var uppenbart med tanke på torsdagens tempo och händelser. Vad jag dock inte räknat med var att vara slut i fyra hela dagar! Jag kanske måste försöka inse saker även här, att när jag tar ut mig så tar det fler dagar att återhämta sig på än vad jag trott.

En kalas bra grej är i alla fall att vi i helgen installerade vårat nya höj- och sänkbara skrivbord! Det kommer bli toppen bra för mig och jag är så glad över att ha ett sådant hemma. Jag kan sitta här och bara njuta och titta på det.. Bra att man kan roa mig lätt! Världens eloge till min pappa för det var han som ordnade det åt mig, TACK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jag minns så var det nog fullt upp både fredag OCH lördag och sen var det ju middag på söndag MED!VAR kommer vilan in??? Jaja men kul hade ni ju iallafall och vi med som fick vara babyvakt!!! SEN brakade det loss för oss på söndag kväll usch oå fy.Härligt att kunna njuta av småsaker som ett skrivbord!