fredag 9 januari 2009

28 mån. , halt och mysigt!

Idag har jag och sniffen varit tillsammans i 28 mån.. För mig är det ett helt liv! Jag tyckte vi hade varit tillsammans en evighet redan vid tre månader... Haha..! M bara skrattade åt mig då, tre månader var ju inte mycket tyckte han. Så olika man kan se på saker och ting. Tack för Du finns älskling, du gör min vardag tio gånger bättre! Tack för du orkar stötta mig i ur och skur, jag skulle göra detsamma för dig vet du. Du är det bästa som hänt mig och jag har dig att tacka för mycket! Hoppas jag någon dag kan få ge tillbaka lite av all den omtanke du överröser mig med just nu. Du anar inte hur mycket jag älskar dig för det!

Snart börjar Let´s Dance, det är skoj. Jag saknar att dansa.. Har jag gjort länge, undra varför jag inte börjat igen.. Idag har jag varit hos S, druckit te, myst, pratat och promenerat sen lite mera te. Riktigt må bra dag har det varit, för psyket. Det var snålblåst imorse när jag var ute med Zimba på en 40 min promenad och det satte sig i nacken direkt. Sen att det är halt så man spänner sig gjorde ju också att jag fick mera ont. Så nacken är inte min bästa vän just nu men det gör inget för jag har träffat en äkta vän idag och det lever jag på.

Inga kommentarer: