torsdag 17 september 2009

Möte idag på hemlig plats

Idag är då dagen för mötet angående eventuell "praktik" plats. Jag är nog nervös. Tycker inte att jag är nervös fast jag är det. Magen och kroppen är det men i tankarna vet jag och tänker jag att jag inte alls behöver vara nervös. Varför då liksom? det är ju bara onödigt att avlägga energi på en sådan banal sak. Bättre att bara rycka på axlarna och leva. Så var det förr, men min kropp gör inte som jag vill längre. Förbaskat! Sitter här och mår illa, blir bara värre... Varför ska man blir nervös för? Det är ju verkligen sååå onödigt!!

Ska i alla fall dit, till *** på möte och min arbetsterapueft följer med. Skönt! Då kan hon stå för de vettiga förklaringarna för jag vet inte vad jag ska svara på många saker angående mina problem. Finner liksom inga ord, hjärnan lägger av och jag blir typ stum.

Jag har redan i flera dagar, veckor snart kanske, varit stressad och nervös för detta. Eller mera vad som komma skall kanske. Hur ska jag orka???? HUR I HELA FRIDEN SKA JAG ORKA? Shit.. magen knyter sig och klumpen är där. Jag vet att man inte ska stressa upp sig och så, det löser sig ju. Men min kropp lyssnar inte! Hur jag än tänker och försöker övertala min kropp med alla vettiga tankar så lyssnar den ändå inte. Typiskt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig gumman!

Massor av kramar svanmärkt

Anns sa...

Undrar hur det gick?! Spännande! Kram

Sara sa...

Postitiva tankar. Allt kommer bli kalas bra ska du se=) Håller mina tummar!!

Annsi sa...

Heja dig! :D