lördag 26 september 2009

Lördag 18.41

Middag på gång, vin flaskan på kylning och filmen är laddad. Enda jobbet kvar är att bära in Mr. Popper till köket och fylla våran nya coola popcorn skål till bredden. Tack Svanmärkt & Dahlström för den fina förlovningsgåvan!

Jag är slut så jag inte orkar prata, inte orkar tänka eller ens försöka tänka. Allt snurrar och jag har ingen kontakt med mig själv. Sov en timme på eftermiddagen idag, den räddade mig från kaos, men än återstår en lång återhämtningsperiod. Hur jag blivit så här slut vet jag inte. Jag kan inte ens tänka tanken att vila för jag är för slut för att inse det. Lurigt. Så förlåt mig mina vänner om jag kommer vara och är hemskt osocial de kommande dagarna. Jag orkar bara inte.

Tack för mig, nu ska jag ta mitt första glas vin (blandat med alkoholfritt bubbel!) och försöka slappna av. Ibland får man göra så, när inget annat funkar. Så förlåt mig för mina synder. Nu ska jag dricka vin med min sambo. Hörs när min hjärna beslutat att återvända.

Inga kommentarer: