måndag 7 september 2009

Ännu en måndag. Tack för alla värmande kommentarer! De behövdes verkligen så däckad som jag har varit. Varje gång någon lämnat ett litet Hej.. eller Kram.. till mig så värmer det så mycket, känner mig mindre ensam i allt då.

Jag har återhämtat mig lite från virus infektionen som slog ner som en bomb. Men spillrorna kommer att ta ganska lång tid att plocka ihop.. Igår var även min sambo rejält dålig så helgen har mest känts som en sjukstuga här. I lördags var det ju då loppis, var i valet och kvalet länge hur jag skulle göra men min familj skulle stå där i alla fall. Då tänkte jag att jag är med den stunden jag orkar. Så de bar och slet och plockade upp allt på våra bord. Jag satt och tittade på.. Sorterade lite kläder mitt i allt kaos. Sen var det bara att stålsätta sig och hålla andan de timmar de varade. Visst kunde jgag åka hem, men det ville jag inte. På kvällen lagade M mat åt mig sen for han iväg på kräftskiva och jag stängde helt av min kropp och däckade i soffan med mina piller burkar på magen.. Men jag tjänade hela 1200:- , totalt fick vi ihop lite mer än 2000:-. Inte illa för gamla gejer!

Idag kl 15.00 ska jag till veterinären med Zimba. Nu är det dagen D efter alla veckor med diet och mat testning. Får se om jag uppfattar vad de säger alls, är så slut. Efter det tror jag vi smärtisar skulle ses hemma hos fröken T i Adolfsberg. Så länge sen nu!!!! Men jag vet inte hur jag ska orka med detta, mitt i allt skulle jag kanske visa och sälja ett vitrinskåp också.. Hej kom och hjälp mig!

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar, sen ska jag ta med stackars uttråkade vovven på långpromenad. Hoppas jag inte kolappsar! Nacken är inte snäll.. Men solen skiner halvt och mitt i allt detta "elände" så är det ändå bra!

1 kommentar:

En oskrven framtid sa...

Hej vännen! En infektion tar hårt på en! Det är ju några veckor sedan sen jag hade min, men jag känner att kroppen fortfarande inte riktigt hänger med som jag vill. Så försök ta det lite lugnt vännen, så du inte tar ut dej! Vi får höras snart! Massa massa massa kramar