tisdag 9 december 2008

Tisdags morgon

Så vad ska jag göra idag då..? Jag har flera olika saker jag vill och måste göra men jag vet inte vart jag ska börja. Zimba är på dagis så jag kan helt välja själv! Måste upp på stan och lämna tillbaka några glasögon prover, fixa lite julklappar hade jag nog tänkt, ringa advokaten, plocka i förrådet hemma. Ringa Örebro Rehabcenter.. Massören. Och ja.. det var säkert något mer. Sitter nu här också och väntar på att M ska ringa och säga om jag ska hämta Zimba i eftermiddag eller hur det blir...... Jag vill veta nu så jag kan planera dagen.

Värsta med sånna här dagar är att det lätt blir så att ingenting blir gjort istället. Jag fattar inte varför jag har blivit sån... Men men..

Nee nu ska jag försöka göra något, i alla fall lämna datorn!

Inga kommentarer: