fredag 5 december 2008

Conventum

Igår var jag på Conventum, det var Frivillighetens kväll. Har stått om det en del i NA de senaste dagarna, reportage om personer som jobbar ideéllt. Sånna som jag. =) Det var en hel del folk och så var det underhållning och massa mat. Det var kul men kändes som om det var rundgång hela tiden i mitt huvud, lite väl mycket folk och ljud för att jag ska hänga med. Tog inte så lång tid innan jag började må rätt dåligt, men det var bara att hålla god min. M, ordföranden i min styrelse såg dock på mig att nått kanske var fel.. Inte så konstigt, hon är av samma släkte som jag.. Hehe.. Men det var trevligt! Träffade en mamma till min systers gamla klasskompis. Världen är liten, fast nu var det ju inte så konstigt eftersom det bara var folk från Örebro kommun där.. Kändes knasigt att det var jag som skulle iväg på galej och inte min sambo. Jag är inte van med det längre, oftast han som ska iväg på firma fester och sånt. Så det var kul med omväxling! Men det vänder fort.. för ikväll är det han som ska iväg! På firma fest! Haha..

Idag på förmiddagen var det lite hantverkare här och installerade en luftvärmepump. Så nu sitter jag här och lyssnar på suset från den, blåser en del. Men varmt så klart! Allt är nytt och ovant så får se hur det känns om ett tag. Men jag är ju jäkligt känslig för drag..... Skeptiska jag! Fy fan.. (ursäkta..!) Men jag hoppas det ska bli bra! Det visar sig helt enkelt. Inget mer om det nu.

Snart har det snöat hela dagen här ute, igår med. Så det börjar bli lite snö nu! KUL! Mera mera! Snö får jag aldrig nog av! Tänk vad kul de skulle vara om det vart typ två meter snö!!!! FRÄÄÄNT!

Imorn åker vi bort, kan dock inte säga vart än.. Det får ni reda på efter helgen!

Känner mig helt slut i kroppen idag. Ont och stel men mest slut och trött. Måste ta och fixa lunch nu men skulle helst bara vilja lägga mig och sova i några timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem träffade du?