lördag 13 december 2008

Andra dagen som gräsänkling!

Hej hopp!
Nu är det lördag kväll (snart) och jag sitter här och väntar på att mina naglar ska torka.. Tjejigt va? Ska iväg på 30 års fest ikväll, M´s kusin´s fru! hängde ni med? hehe... M är ju inte hemma men de är så många som vill ha med mig ändå så.. tjae, vad gör man inte? HAHA! Ne det ska bli trevligt tycker jag själv. Zimba är hos mormor och morfar... ;) jag ska sova där i natt. Mysigt med en liten sleepover. Idag var de här ute och åt tacos som lunch, mums!

Ne... nu ska jag nog fixa det sista. Naglarna får vara färdiga snart! Brr.. kallt ute ser jag.. -3.4 . . Tur man har luftvärmepump! TJOHOO!

Hej från mig så länge!

PS. Ganska skönt att vara gräsänkling ändå...! Men klart jag saknar M, han är min andra hälft och jag kunde inte sova i natt bara för det var så tomt i sängen....

Inga kommentarer: