onsdag 29 oktober 2008

Uppdatering

Spökvandringen var kanon! Toppen bra! Började lite skeptiskt men det fick jag äta upp sen.. Hoppade högt ibland och sist men inte minst tror jag att jag och T hoppade upp i varandras knän nere i den mörka fängelsehålan på slottet...! Haha...! Stora starka karlar på varsin sida men vad känns inte tryggare än en kär vänskaps famn?

Lördagen vart full den med, nu minns jag just inte vad vi gjorde på dagen men jag fick reda på i måndags att jag missade RTPs medlems möte då.. Mindre kul, hade jag faktiskt tänkt gå på! lite ledsen över det än.. men men... På lördags kvällen var jag hos Bettz på tjejkväll, det var kul. Och just nu kom jag just på vad jag sysslade med på lördags dagen, vi var ute och grejade på gården och jag pratade fram och tillbaka med min mor. Om ett seminarium som kommer att hållas i Helsingborg av Dr Åke Nyström den 7 nov. Ett seminarium jag gärna hade gått på men nu idag vet jag inte längre om jag vill/orkar. Lördagen vart lite jobbig men nej Mammsing det är Inte ditt fel! Nog om det. Hos Bettz åt vi tacos och spelade spel och Wii, skoj skoj. Jag och min partner i sällskapsspelet förklara ord, vann! Grattis till oss!

På söndagen for vi ut till Örebros ände, Mullhyttan och hälsade på en vän som nyss köpt hus med sin nyblivna sambo! Det var hur mysigt som helst, verklig idyll! Vackert hus (insidan!) och bäcken som rann precis nedanför, det lilla skjulet som skall bli bastu vid bäcken där.. Och den lilla sonen där inne som sprang runt och fick oss alla att skratta åt diverse kommentarer och bus.. Mys mys mys var det hos dem iaf! Efter det var det direkt färd tillbaka till civilasitionen (hur stavas det::?!?!?!) igen, söndags middag hos mor och far med Sis och J. Mysigt det med i regn rusket! Sen kom vi hem på kvällen och jag däckade i soffan... Ovanligt? Nej..

Idag är det redan onsdag och jag undrar vart dagarna tar vägen?? Jag har inte gjort mycket igår och ännu mindre idag. Sitter här och mår illa som tusan och snurrar gör det med.. knaprat piller idag men vet knappt om det hjälpt... Ska till naprapaten imorgon, hoppas det ska lätta lite då! Har varit där två gånger innan för en tid sen, men hon "knäcker" inget på mig. Bara släpper på mina spända knutar. Oo.. nu måste jag sluta innan jag spyr......

Inga kommentarer: