torsdag 9 oktober 2008

Gråa regniga torsdag

Idag är det verkligen sån där ruggig höst dag, sitter med en hund i knät, som för övrigt är lite
för stor för det nu... lite svårt att skriva när han hänger på min höger arm...! och har lite svårt att ligga still..... Ska snart äta lite tidig lunch, sen lämna Zimba hos hans favorit M, sen till VC och ta prover för att se om jag är allergisk mot varelsen som ligger i mitt knä just nu... Efter det direkt till Ams. Rehab och arbetspsykologen igen, vart ledig en vecka nu... får se om det blir prat idag eller om det är tester. Sen hem och hämta hunden från grannen M och sen får vi se. Då är det väl lagom dags för mat lagning och diverse hemma sysslor. Nee nu e jag trött på att sitta och sudda för varje fel jag skriver pga denna hund............... Adios amigos!

2 kommentarer:

Trin sa...

Hoppas att du inte är allergisk mot Zimba bara! Vad gör ni då? Hoppas du har det bra i höstrusket. Kramis

Anonym sa...

*vinkar och viftar och kramar* Heeeeeej! Kaktus från media här!

http://kaktustaggar.blogspot.com/
Och det där, det är min bloggadress. ^^

*bamsekramar*