lördag 4 oktober 2008

Lördag

Efter lite om och men, men mest funderingar har jag nu en ny höst jacka, kul för er att veta! =) Men hur som helst så är det lite roligare att gå ut nu, plus att det bästa av allt är att jag inte fryser längre! Åå det är ju bra!

Klippte mig även idag, vart hos första bästa frisör som hade ledig tid på stan. Efter permanenten som blev helt misslyckad så finns det inte så mycket mer att göra.. än att klippa av en del. Sist jag klippte mej kapade hon en hel del och nu tog jag bort ännu en bit! Så nu är det KORT! för mig alltså.. =) M ser ju givetvis skillnad han med, tyckte också det var kort. Men nu kanske man äntligen kan få lite fason på det och våga visa sig ute mer! Känns ovant bara..

Imorn åker jag till Östersund med en annan dam från RTP (www.rtp.se), ska åka tåg hela dagen... Men eftersom vi åker första klass så ingår internet så ska nog ta med mig min dator...... Jag åker för att på måndag ska vi på Hjärnskade konferansen där uppe. Ska bli väldigt intressant! och kul!

Nu ska jag gå ut med hunden efter hans middag! Och sen ska jag och min snutt åka och hyra film och köpa en pizza för ovanlighetens skull!! Men med flera sånna i magen kanske byxorna snart passar igen........... Tjoa inte för alla som går ner, för det kan också vara ett problem! ;)

Inga kommentarer: