fredag 24 oktober 2008

Spökvandring!

Hej och håå! Ikväll ska vi på spökvandring på Örebro Slott.. Buhuuuu! Läskigt men det ska bli kul! Först ska vi hem till M&T och kolla på skräck film... Tjena.. jag som förr älskade thrillers vet nu inte längre om jag vågar se sådant... alla dessa katastrof tankar man har gör ju inte saken bättre... Men det ska bli kul!

Det börjar verkligen kännas att det är höst nu, värken kommer mer och mer. Känns lika påträngande som mörkret utanför, kan inte hejda det. Drömmer om att åka utomlands till värmen i vinter men har svårt att se hur jag ska få ihop det... både ekonomiskt och med respartner.. Men jag vet att jag behöver komma bort från kylan ett tag, för att inte frysa ihop helt i nacken. Men den dagen tar vi senare.

Nu ska jag gå och göra mig klar tror jag, ingen rast eller ro att vila... blir bara mer rastlös då. Även fast jag kanske borde ta mig en liten power nap.. Dock skulle inte det hjälpa mot värken just nu, skulle nog mest göra det värre eller utan resultat.

1 kommentar:

Trin sa...

Värme...mmmmmm det låter skönt! Min kropp gillar inte det här heller. Helgens shoppingtur gjorde inte saken bättre. Men men... Längtar tills vi ses!
Massor av kramar!