tisdag 21 oktober 2008

Citerat från en kär vän;
Dag efter dag
Kroppen ur slag
Livet blir begränsat
och ensamt
När kommer det att vända?
Vill ha mitt gamla liv tillbaks.
Vara den jag var, aktiv och glad
Åtminstone bli en gnutta av mitt forna jag........
Så bra som dom orden kan beskriva, så var jag bara tvungen att kopiera dem hit också.
Hoppas det är okej för dig kompis..?
Jag vet hur det är, jag vet hur det känns,
jag vet hur himla djupt det bränns.
Det stilla yttre kan aldrig visa sorgen där i,
den börda man bär tungt och dyrt.
Jag hör dig min vän, där långt borta du står.
På insidan är vi lika, för vänner så blir.
Jag tänker på dig ska du veta, jag håller dig fri.
Kramar till dig!

1 kommentar:

Trin sa...

Självklart får du låna mina ord! Jag tar till mej dina.
Massor av kramar min vän