tisdag 26 november 2013

En kopp kaffe (som för övrigt smakar pyton..) och några ljus.... Idag gungar min värld. Vet inte vad det är men jag kan inte riktigt fästa blicken. Känner mig yr och nacken värker. Huvudet med. 



Själv hemma idag och natt. Älskling på kurs i Sthlm och kommer hem onsdag kväll. Första gången någonsin som jag ska sova själv med min son. Knäppt.. Han närmar sig två års dagen och vi har inte varit ensamma än men det är först nu jag känner mig trygg i det. Att klara av en natt ensam. Ludvig kan gå själv nu så jag behöver inte bära. Eller för den delen vyssja till sömns i famnen. Det är den stora skillnaden. Plus att han går på dagis, alltså är jag inte hemma själv med honom hela dagarna heller. Jag kan få min vila i lugn och ro. 

Mötet hos arbetsterapeuten var bra. Hon suckade mer än jag över myndigheters taktfulla sätt... Hehe! Om jag skulle välja ut någon inom vården som hjälpt mig mycket. Är det denna fantastiska människa! Hon är toppen på sitt jobb och alla vi som har turen att träffa henne känner så.

Nu ska jag gå och tända lite lampor... Börjar bli mörkt med bara lite ljus. Vill sätta upp stjärnor i fönstren nu!! Men har nån känsla av fuskare om man gör det innan helgen.. Daah! Det är väl bara att göra! Eller?

Inga kommentarer: