måndag 4 november 2013

Jag lever! Men mamma fitness tar upp mycket av min energi. Att väga och mäta allt jag stoppar i mig var väldigt mycket mer krävande än jag kunde föreställa mig! Första veckan sög det totalt musten ur mig på alla plan. Tappade motivationen nästan helt. Nu har det börjat landa lite men det är fortfarande väldigt intensivt. Känns som jag lever med min padda under armen! Det är på paddan jag kollar allt, då det sker via nätet. Så det blir mycket blipp på den!

Trots detta intensiva skulle jag varmt rekommendera detta. Vill man ändra livsvanor får man ett bra verktyg och personlig hjälp. Dygnet runt känns det som eftersom du alltid kan logga in. 

Vi får se hur fortsättningen går för mig. Kommer vägningen av maten fortsätta stressa mig mycket måste jag nog tråkigt nog tänka om. Jag fortsätter maila min kostrådgivare frågor och hoppas att jag denna vecka ska lyckas landa lite mer i mat världen.

Invigde mina nya vikter idag! 

Har bara haft 2 kg hemma tidigare men nu kan jag bygga ihop betydligt mer!! Yes!!

Av den anledningen sitter jag nu här och känner mig rätt mör! Hehe.. Har just ätit en fullkorns knäckemacka med hummus och tomat på samt ett stort glas mandelmjölk. Nu ska jag bara orka gå och duscha!

Längtar redan till nästa träningspass.... ! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

heja heja =)
mamsi

Jelind sa...

Va duktig du är son kämpar på ! Ngt bra tips om vikter, jag skulle också vilja köpa.
Kram♥