fredag 15 november 2013

Åå vad jag vill blogga men egentligen inte orkar skriva ihop allt på nå vettigt sätt.
Mycket jag vill berätta, rensa huvudet dels och sen förklara. Läget liksom!

Gör ett snabbt försök;

Fnurr med arbetsträningen, bra ställe men inte riktigt rätt för mig.

Ny handläggare på fkassan, min gamla slutar. Synd. Möte på måndag med nya samt arbetskonsulenten från Activa är med. Disskutera framtida plan, ställa frågor om studier, ersättnings rätt, Forever planer m.m.

Boka in 3 dec kl. 09.30 Örebro tingsrätt, muntliga förhandlingar. Första förhandlingen. Skönt att inte behöva åka till Sthlms tingsrätt som med förra förhandlingen om invaliditets procenten. Ladda upp mentalt för att inte stirra med avsky på motpartens ombud.... Gud vad jag har svårt att förstå deras syn..

Fortsätta hjälpa till så gott jag kan med flytt/separation av älskade mommo och moffe. Tungt. Mer psykiskt tungt för oss alla än fysiskt skulle jag säga. Även om det är sjukt mycket logistik pussel!

Kicka igång motivations tänk igen för att boosta mig. Bli helt frisk nu så jag kan träna tung styrka igen! Känns som jag tappar kraft varje dag som går utan min älskade träning!

Ladda upp med grymma Argi+ och super foods. Energi energi energi!! Give it to me!

Lite om läget just nu.

Och ja, sis är fortfarande handikappad och lider av isolering och vila delux receptet. Fy vad jag lider med henne!

Imorgon lördag, något så ovanligt som badtunna!! Stay tuned..

1 kommentar:

Annsi sa...

Hej Pet!

Jag här igen!
Som vanligt förundras jag över din kamp som aldrig verkar ta slut :( Jag är glad att du inte har gett upp hoppet helt och fortsätter kämpa motvind efter motvind.

Tungt med dina morföräldrar också, man blir säkert mer påverkad än vad man tror. Men dem går säkert isär av anledningen att det passar dem bäst så.. dem har ju haft många år att tänka på detta kan jag ana?

Många kramar i höstmörkret
//Annsi