måndag 18 november 2013

Så välbehövligt kände jag..


Med mys frukost för mig själv. Ingen arbetsträning idag, har möte med nya handläggaren på fkassan samt min arbetskonsulent från Activa. Ska bli intressant idag! Har en del frågor och funderingar.

Egentligen är det träningsdag idag och jag har nu varit i princip host fri någon dag. Känner dock att energin inte kommit tillbaka än så väntar någon dag till. Vill inte bli sjuk igen!

Nu är det fm mellis innan jag ska iväg en snabbis och fixa lite. Mötet är i eftermiddag.

Titta vad fina...


blommor jag fick av min man i fredags! Han tyckte jag behövde dem nu. Och åååå vad glad och lycklig jag blev av den omtanken! Det är inte det vanligaste med oväntade blommor eller paket från min man och jag är en hopplöst förälskad person i sånna små vardagliga överrasknings moment! Så jag blev överlyckligt glad av denna bukett! TACK finaste älskling!

För övrigt drömmer jag om att resa till nått varmare ställe efter nyår. Kroppen skriker i höst kylan och jag förbarmar mig själv över att bo i Svedala denna period. Det är skrämmande att tänka att jag säkert skulle orka arbeta/arbetsträna mer procent om jag bodde i ett varmare land. Det är en helt sjuk tanke men jag tror baske mig jag skulle må så mycket bättre då.

Nej, hur som! Nu ut med hunden å sen åka iväg!

Kram på er!

Och Annzi - Tack! Tack för din värme, din omtanke, att du tog dig tid att skriva. Jag blir så glad! Och ja, vad då? Lägga sig ner och ge upp? Näää! Livet är, trots allt, roligare att leva än att inte göra det! Rock on my friend! Kärlek till dig och fina familjen!







Inga kommentarer: