måndag 2 december 2013

Så imorgon var det dags. Insåg just för nån dag sen att jag kommer ju få besöka det nya "ståtliga" Rättscentrum ! Trög tänkta jag tänkte ju inte på det... Jag säger bara, vilken tur att jag kom på det innan!! Tänk om jag gått till gamla tingsrättens lokaler och stått där och väntat... Huuu!!!


Vill skriva och berätta om mötet på Pauluns idag. Kanske ny arbetsträningsplats på gång, vet inte än.

Idag blev det äntligen lite pyssel hemma. Som jag längtat men inte orkat. Idag när jag inte kunde vila bestämde jag mig för att i alla fall göra nått kul! Så här blev det... 


Och så fick ljungen en ny "kruka"...


Lite trött mossa men det funkar!


Tror jag omedvetet börjat bli påverkad inför morgon dagen. Fick ont i magen på eftermiddagen, började må illa för någon timma sen. Är nu helt matt bara. Fast det var jag i och för sig tidigt idag.. Lite sömn och ingen vila märks tydligt. Hur som, känner jag mig helt lugn och bara oberörd inför imorgon. Rycker på axlarna och tänker, nu är Nu, imorgon är imorgon så varför oroa sig nu? Det är bortkastad energi. 

Men ändå verkar det vara nått som stör kroppen..

Vi får se imorgon!



Inga kommentarer: