fredag 22 november 2013

Jag springer på i hjulet. Tycker jag är bra på att styra så gott det går i detta hjul. 

Man kan ju bara önska att allt inte hade kommit samtidigt...!

Nyss hemkommen från möte nr 1 idag. Så rörigt med fkassan, Activa och min framtid. Jag är tydligen för mycket "outside the box" för myndigheterna..... Jippi plus poäng för eget driv och ideér, nix smäll med linjalen istället! Men åååå...!!!! Det är så rörigt att förklara och jag är så utmattad i tankeverksamheten så jag låter bli idag. Men frågan som gnager hål på mig, vågar jag? Vågar jag chansa och tro på mig själv och att det löser sig? (Utan myndigheter!)


Ska försöka vila nu.. Ligger nerbäddad i min "fina" fåtölj under en varm stor pläd. Behövde rensa huvudet lite... Men känner att jag inte klarar av att skriva allt. Får försöka vila ändå. Jag är här och nu och mina tankar finns sen också. Det brukar gå bra att tänka så, då lugnar sig sinnet och jag kan vila. Inte alltid såklart, ibland är det mer stressande att försöka pausa helt då får man kika på tv en stund. Det brukar funka som lite distraktion. 


Efter lunch är det dags för möte nr 2. Telefonmöte med advokaten. 


Nu ska jag lägga bort mobilen och gosa ner mig under filten!

Inga kommentarer: