fredag 28 augusti 2009

Kanske...! & lite bilder

Tack vare att jag har världens bästa sambo (!!!!) så kanske jag nu har ordnat en "praktik" plats. Jag tänker inte avslöja än var för jag vågar inte riktigt glädjas av det ännu då jag inte vet att det är hundra procent säkert. Bara typ 98 % . . . Och jag är en av de människor som hellre tänker lite negativt om saker och ting så jag inte blir besviken utan istället oftast bara gladare av saker och ting som sen sker. Har alltid, och kommer nog alltid att tänka så. Tycker det ger en, en bra syn på livet. Du har förhoppningar men du går inte under av besvikelse om de inte går i uppfyllelse. Då kan du lättare rycka på axlarna och gå vidare. Nu har dock de senaste åren i mitt liv varit lite svårt att leva just så själv men jag hoppas jag hittar tillbaka till det helt och fullt ut snart.


Nu tänkte jag äntligen (!) lägga ut någon bild från kräftskivan på logen.

Skååååååål!!!

Fina pappersdukar med ormbunkar och små små kräftor som dekoreringskryp.. plus våtservetter!

3 kommentarer:

Annsi sa...

Åh va mysigt med kräftskiva, hade "skiva" igår hos svärmor.. fast vi åt havskräftor elr vad de heter, föredrar de riktigt röda typerna :)

Kul ifall du får en praktikplats.. hoppas å håller tummarna att det går vägen.. så du kan berätta för nyfikna annsi vart det är någonstans :))

Megakramar

En oskriven framtid sa...

Gud va kul vännen! Vill höra allt om det när du känner att du orkar och vill berätta! Kände glädjen bakom orden när jag läste detta inlägget, blev så glad inombords! Tusen kramar

Anns sa...

Åhh vad spännande det låter vännen :) Jag håller tummarna!!! Såg ut som en mysig kräftskiva på logen! Våtservetterna kom nog verkligen till användning ;) Tusen kramar och mina tankar finns hos dig varje dag, ja så är det! Du betyder mkt för mig, det hoppas jag du vet :)