onsdag 6 januari 2010

Nytt År, hus projekt, andas och strul med bloggen

Att det nu är år 2010 är helt ofattbart! Vad hände med hösten och vintermånaderna i år 2009?

Återkommer när orken och tankeverksamheten börjar bli normal igen. Imorgon ska jag till sjukgymnasten klockan elva så då är det officielt vardag igen. Är stressad för att inte orka dit imorgon men lättad över att vardagen äntligen ska återkomma. Underbart med jul ledighet och att alla är lediga men jag skulle behöva ett eget jul lov efter alla dagar fyllda med fläkt och fart.

Hjärnan snurrar konstant på högvarv och jag vet inte ens om jag är trött, glad, pigg, ledsen, arg, energisk eller slutkörd. Jag bara ÄR och har så varit ett par dagar. Jag går i min dimma även fast ni inte ser den runt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dimma och damma ,liknar ju varandra.
kanske huvet är fullt av hus damm??
Tyvärr så kommer det nog att vara så en tid framåt då mkt beslut å funderingar blir .Men någonstans inom mej så tror jag att 2010 kommer att bli bra och en nystart i Lillån kommer att bli toppen ! Kram /mamsi