tisdag 26 januari 2010

Huvudvärk

Jobbigt när huvudvärken inte vill ge med sig. Nackvärken är jag van att brottas med, huvudvärken också i och för sig men den är nästan värre ibland när ingenting biter på den.. Jag är fortfarande lite sjuker så det kan ju ha med saken att göra.

Har idag fikat hemma hos en vän, skönt att "leva" lite men nu är jag slut.

Igår var jag på den nya vattengympan i varmbassängen på rehab, USÖ. Skönt med varmvatten! Fast det var lite fis varmt igår bara.. Blev väldigt yr och illamående av det skvalpande vattnet i nacken men det brukar ge med sig efter några gånger. På måndag är det dags igen. Då ska jag nog testa med en flytväst liknande väst som gör det lättare att slappna av i vattnet.

Känner att jag bara skriver lite slarvigt nu, ingen inlevelse alls. Det är så mycket jag orkar med just nu. Då känns det också som att jag skriver om någon annan för jag är inte riktigt med själv i tankarna. Orden bara printas ner här utan minsta lilla känsla. Så det får räcka för idag.

Nu ska jag gå och dricka min smoothie och titta på tulpanerna jag köpte till mig själv förut!

Inga kommentarer: