torsdag 9 april 2009

Massage & Kalas

Nu ska jag snart byta om från min pjamas och åka iväg i rusket på massage. Ska bli så enormt skönt! Hoppas jag i alla fall. Är en ny massör nu eftersom min slutat, så lite spännande blir det eftersom de inte får massera hur som helst på mig. Det är min pappa som ordnat allt igen, så jag tror det kommer bli kanon. Tack snälla rara! Igår bakade jag tre satser muffins med glasyr och allt så det ska bli skönt att bara få bli omhändertagen. Sen är ju värken som den är, jäklig den senaste tiden. Så jag hoppas på att det ska släppa lite nu.. Hoppas i alla fall! I eftermiddag är det äntligen kalas för Älsklingen min så då blir det full rulle. Men ska bli skojsigt att fira honom även fast det tar enormt på krafterna.

Härom dagen hade jag världens härligaste dag med min vän M och hennes valp. Skrev lite om det men tänkte lägga in någon bild på de två djuren... Zimba är Tollarkungen och min söta hund. Sparco är den svarta och det är M´s blandras mellan dobberman och dalmatiner tror de. Han har världens största tassar....!



Inga kommentarer: