söndag 5 april 2009

Magsjuka

Börjar äntligen återhämta mig, idag känner jag mig nästan normal efter en elak attack av MaGsJuKA, urk! blä! uääsch! Jag och M låg och krälade runt i sängen natten mellan torsdag och fredag. Jag vaknade halv tolv och upptäckte att jag inte mådde bra... Inte alls. Det upptäckte M också när han vaknade strax efter mig. Sen blev badrummet vårat skyddsrum. . . I ett antal timmar framöver. Behöver nog inte gå in på detaljer för det var inte så mysigt direkt att kräla runt som en hal och snurrig tvål där inne på golvet. Älsklingens 25 års födelsedag blev inte direkt som en födelsedag brukar vara eller enligt mig, Ska vara. Tycker synd om min sötnos för han förtjänade verkligen den bästa födelsedagen av dem alla! Helgens alla planer blev inställda och vi får se när vi blivit normala igen. Hej så länge!

1 kommentar:

Tessan sa...

Hej tjejen! Vad tråkigt att ni blev sjuka och missade allt roligt ni skulle göra.. Men ni får slå på stort när ni tar igen det!Skönt att ni börjar bli bättre nu!!! Krya på dej vännen!
Massor med kramar