måndag 1 september 2014

Chokladpudding till frukost?

Jag tänkte, vem har sagt man inte kan äta chokladpudding till frukost om den är gjord på avokado, dadlar och lite kokosolja bla! 



Ett glas juice till höjer genast hotelllyx känslan för mig. Är inte så ofta vi har juice hemma så det är lyx för mig. Hade jag orkat koka ägg till så hade denna frukost varit i toppklass för mig! Nu valde jag att skippa det så jag fick äta tidigare. Kurr!!

Nu när jag börjar vakna ska jag klura ut och känna efter vad jag orkar och behöver göra idag. Köpa plastlådor till infrysning av diverse ätbart behövs.. Lutar åt det projektet och sen bara smyga hemma till dagis hämtning. Imorse lämnade Magnus, det är hans lott på måndagar. Vilket ger mig en välbehövlig lugn start efter helgen. Då är man alltid trött.



Inga kommentarer: