fredag 5 september 2014

Nyvaken

Halv ligger i sängen nu med en sån här liten mys klimp bredvid mig... 


Han sover gott än och jag försöker vakna. Blir snart kaffe och pyssla igång med lite mat och bak förberedelser. Tänkte försöka mysa till det nu när det är fredag och allt. Vi tog oss iväg själva imorse och handlade jag och Ludvig. Det gick bra även om det är tungt.

Igår var jag så här snygg hos frisören..

Och så här glad.. 

Att inte Pysen bestämde sig för att komma ut, så jag hann fixa håret! Får försöka ta en sån där selfie sen kanske så ni ser hur håret ser ut nu. Glömde ju ta en före-bild! Attans!


Nu ska jag smyga ner och fixa kaffe.. Jo jag tackar ja!

Och min efterlängtade sak jag köpt.... Åå... Kom ut nu pysen så jag kan börja använda dig!!! (okej... Måste låta kroppen läka först några veckor men SEN!!)


Någon som vet vad det är? ;)




Inga kommentarer: