onsdag 10 september 2014

Halva veckan har snart gått

Och det känns så skönt! Måndag och tisdag var riktiga tung dagar. Nedräkningen och väntan på Pysen känns såå olidligt lång. Jag har väldigt mycket värk från nacken och pga det mycket huvudvärk. Det är tufft och jag tar mig igenom dagarna tack vare smärtstillande. Vilket jag inte alls egentligen känner som tack tabletter... Hursch! Skulle hellre vilja vara utan men nej jag tänker inte plåga mig i onödan.

Här kommer lite i bildväg av vad jag pysslat med sen sist, nör jag inte vilat i soffan det vill säga... 

Kaffe och äppelplanerat... 
Haft djupa (eller tjae snarare roliga..!) konversationer med denna unga Herre.


Bakat bröd!

Haft barnfritt mys med Älsklingen, räkor och hemmagjorda pommes frittes! Mums!

Pärlat!

Och bakat super goda havrebollar!

För att ständigt, återkommande flera gånger under dagen hamna här... 


Nu, blir det en kaffe igen (första idag dock!) och fortsätta med teknik projekt.. Återkommer!








Inga kommentarer: