tisdag 24 september 2013

Oh My god liksom.. Hur slut kan man känna sig? Igår var jag mer än överkörd, kan känna att det saknas ord för att beskriva hur slut jag kan bli ibland. MEN, ja med stora  bokstäver, men jag är helt fascinerad över hur "snabbt" jag denna gång återhämtade mig från den där allra värsta tröttheten! Helt otroligt, det brukar kunna sitta i minst två dagar i alla fall. Häftigaste är att jag idag känner mig mest så där extra normal trött bara. Det är en wow känsla! Är det Argi'n och träningen må tro? Kan mina tuffa livs beslut ha börjat visa mig resultat? Ge mig belöning och ytterligare motivation till att fortsätta uppåt? Kan det vara sant? Kan det kanske gå nu....? Kan jag komma vidare på riktigt nu?

Skrämmande. Spännande. 


I helgen var jag i Göteborg på Forevers Power dag med en vän. Hur kul som helst och verkligen power! Forever är ett företag som grundades 1978 i USA och kom -98 till Skandinavien. Vi jobbar med network marketing inom hälso branschen och detta företag har en grym stor skillnad mot alla de andra jag vet.. De satsar och ger tillbaka till sina anställda mer än nått annat! Plus att de har den bästa garantin som finns, 90 dagars nöjd kund garanti. Är du inte nöjd med produkten, trots den är slut, får du pengarna tillbaka. Hallå?... Vilka andra företag erbjuder det?

Jaja, hur som, kan ju skriva hur mycket som helst om det... Jag har i alla fall varit återförsäljare i några år nu. Började för min egen skull, ville ha produkterna men sen insåg jag ju att fler ville ha dem.. Hehe.. Så då började jag sälja lite också. Mer om det en annan dag.

Hur som så var vi på utbildning, recognition och motivations dagar i helgen. Första gången jag lyckades ta mig iväg, det är tufft med så lite ork som man har. Det gick!! Att den sista timmen ungefär av föreläsningen som var sist på dagen, sen typ var den värsta i mitt liv på länge.... Ja... Det kan vi ju välja att censurera och bara leva på lyckan att det gick!!! Yes! 


Nu blir det vila innan jag ska till USÖ och träffa min arbetsterapeut. Det behövs!


PS. Ska visa bild på en sak jag freebasade ihop igår..... Bildbevis kommer senare under dagen! Lite is rocking!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glädje =)
delas av mams