måndag 9 september 2013

Tänkte ta och lägga in veckans schema här så ni lättare kan förstå vad jag fyller mina dagar med nu. Allt jag gör på en vecka är inte med i kalendern på måndagens planering. Utan en del saker låter jag vara lite flexibla, så som träningen oftast får bli då jag aldrig riktigt vet hur min kropp mår. Sen skriver jag inte med saker som handling, tvätt, matlagning, städ och liknande för det gör vi ju alla och vad mycket jag skulle rabbla upp på... ;) 

Denna vecka är planerad så här just nu;

Måndag  lämna son på dagis, gruppträff Activa, vila, hämta son, träna hemma. 

Tisdag  lämna son på dagis, promenad med hunden, vila, möte Activa, hämta son. På kvällen blir det stick mys med tjejerna! Höst på g! 

Onsdag  lämna son på dagis, träna hemma eller gym. Vila, hämta son. 

Torsdag  BVC + läkarkontroll med sonen. Sen kommer mormor för lite Vigge bus mys. På kvällen ska jag på Me & I party hos en vän.

Fredag  lämna son på dagis, träna hemma eller gymmet, vila, hämta son. 


Får man gå och lägga sig klockan nio....? 
Trött trött trött och kroppen värker efter dagen och träningen. Natti!

Inga kommentarer: