onsdag 11 september 2013

Jag orkade! Mitt pass på gymmet. Tungt var det så blev inte lika intensivt som det oftast är men huvudsaken är att jag gjorde det. Stolt! Letade rätt på nya pepp låtar på spotify och det må jag säga är ett bra motivations tips. I alla fall för mig. Samt att när det är som tyngst och jag helst vill gå hem så tjatar jag hål i huvudet på mig själv om varför jag gör det. Varför jag sliter som ett djur på gymmet. Varför jag släpar mig dit trots värk och trötthet. Jo! För att jag inte vill må så igen! För att jag vill orka med livet! För jag vill bli starkare och förhoppningsvis kunna leva med mindre värk! Därför sliter jag när jag ändå inte vill... 



Mellis, kaffe, ett pyssel projekt och solsken på altanen är perfekt Petra boost tid. Allt efter min obligatoriska vilo stund i soffan. Nu äta mellisen och sen hämta Lill fisen på dagis.

Inga kommentarer: