torsdag 5 september 2013

Ooh känner mig helt yr och konstig idag. Hmpf... Beror väl på mitt inlägg i förmiddags! Rackarns! 

Well well är inte så konstigt om jag är yr och huvudet sitter löst. Igår var det både frisör tid och träning vilket var för sig brukar räcka med att golva mig rätt rejält. Jag är ändå nöjd och stolt att jag klarade träningen igår. Vad gör yrsligheten idag om jag blir starkare imorgon eller i framtiden? Så tänker jag, och så tänker jag fortsätta tänka och kämpa. Jag ska vidare nu, ut i livet!

Väntar på att min blåbärschia pudding ska stelna i kylen. Mums! Sen åka iväg och hämta sonen som varit med mormor idag. Efter det åka till Magnus jobb och hälsa på samt lämna Aloe vera produkter till en kund. 

Det är full fart nu i livet. Så mycket på gång! Men jag älskar det! Älskar att det händer nått! Älskar även min vila som jag klämmer in så fort det går. Utan den pausen, utan träningen och utan rätt mat skulle jag inte fixa detta. Hoppas jag lyckas fortsätta planera rätt så jag orkar!



Inga kommentarer: