onsdag 25 september 2013

Okej en lärdom igår.. Skriv aldrig att du mår bättre än du trott! Då kommer smällen sen. Typiiiiiskt!!

Pang på så mådde jag väldigt dåligt när jag vaknade från min vilo stund i soffan igår. Fy alltså! Vaknade efter jag sovit en timma i ren panik nästan över hur konstigt allt kändes. Fruktansvärd huvudvärk, kall svettig, enormt illamående och allt gungade. Det kändes som mitt huvud satt lika bra fast på kroppen som på en sån där docka man fäster på instrumentpanelen i bilen... 

Hur som haver, ska nog aldrig skriva att jag mår bättre än väntat. Det får jag ju äta upp!

Här kommer i alla fall den utlovade bilden! På min brainstorming av livet. Kände jag hade en del att få ur mig. 

Tavlan ska egentligen fungera som veckoplanerare men tills jag knåpat ihop det så lekte jag lite!


Nu ska jag dricka upp det sista av smoothien och sen duscha och basta! Här på Friskis. För YES I'M BACK ! 

Inga kommentarer: