torsdag 18 juli 2013

Nu är vi hemma igen efter ett par mysiga dagar i stugan! Mor och far har nyligen köpt ett sommar hus, ja vinter bonat också, en timma från stan. Det ligger så fint i skogskanten precis bredvid en klar skogssjö. Där har vi spenderat ett par dagar tillsammans med dem. Det är mysigt att umgås så kravlöst och samtidigt kul att få komma hemifrån lite. 

Jag har avverkat lite på " to do " listan och kontaktat min förra läkare på rehab.med.smärtkliniken. Givetvis har han semester nu men jag kunde troligtvis få en träff i september. Så det hoppas vi på. Jag får väl säkert träffa honom i alla fall men det vihoppas på är att han ska gå med på att skriva ett intyg åt mig. Som jag sen kan använda i tvisten. Det är ett viktigt papper från en väldigt viktig person i mitt fall så håll tummar för det.

Imorgon kommer alla mina kusiner på pappas sida hit på kusin träff. Typ den första någonsin....vi sågs mera förr när vi var mindre och när farmor och farfar levde. Nu tyckte jag det var på tiden att träffa dem ! Kan ju vara kul att ha lite kontakt menar jag :)

Efter många sena kvällar och tidiga morgnar ska jag nu försöka komma i säng innan klockan elva!

Så tack och godnat





Inga kommentarer: