lördag 20 juli 2013

Ibland tror jag det kan ta minst ett dygn att varva ned efter ett hög intensivt dygn...

Sitter här oförskämt pigg och fräsch efter knappt någon sömn och en intensiv gårdag och natt. På något vis orkade jag vara uppe lika länge som alla andra på kusin träffen hos oss. Det är Tammerfors tusan ett mirakel i sig! Tecken på bättring kanske? 

Mina kusiner på pappas sida kom och hälsade på, alla utom en som blev sjuk. Vi har inte setts på cirka två år och innan dess var det sporadiskt. Det var hur kul som helst och det kändes som igår vi sågs sist! Konstigt och häftigt att band kan vara så starka trots vi knappt setts och inte känner varandra så bra ändå. Kul att det var så överraskande kul! Troligtvis därav min energi påfyllning! Plus lite rödvin (!!) och kaffe med tilltugg. Till saken hör att jag inte alls gillar rödvin men jag vill. Så skam den som ger sig! 

Nu ska jag strax gå och hacka upp lite gamla bananer, frysa in dem och sen hitta på nån form av mandelmjölks shake! Slurp och kuuuuurrr i magen!!

Inga kommentarer: