måndag 22 juli 2013



Efter en dags utflykt till Karlsborg för att hälsa på campande svärföräldrar. Smakar denna nyttiga goding gott i bilen på vägen hem en sen sommar kväll! Äntligen kan man stanna på en mack och hitta något nyttigare än bara marabou choklad och cola!! Jag är lycklig!!
Som när vi var på bio sist, då blev jag glatt överraskad. De har numera tagit in lite nyttigt/nyttigare snacks från märket Renee Voltaire. Känns äntligen som världen tagit ett steg mer åt mitt håll i alla fall. Kul! Väntar bara på att alla nöjesparker, djurparker, bad ställen m.m ska börja erbjuda något mer än korv eller hamburgare!!

Nu, efter att ha snurrat in på detta med nyttigheter.. Ska jag fortsätta slurpa på min froosh, njuta av dagen som varit underbar med massa sol och bad. Längta efter min egna säng där hemma och lugnet. Ja, tills Ludvig vaknar i alla fall!

Inga kommentarer: