söndag 13 februari 2011

Länge leve söndags mys!

Söndags trötter är jag nu.. snart krypa ner i soffan. Kika på Solsidan och fnissa lite sött, mysa med hund och älskling. Kanske någon ostkrok för ovanlighetens skull? Eller chips.. Chips är gott.. ostkrokar får jag något mystiskt sug på så där någon gång i kvartalet. Som i fredags.. Då de hamnade med i Coop påsen. Hur kom jag in på det här..?! Cheeseie mania...


Orkar inte skriva så mycket mer om helgen. Det är alltid full fart och jag är alltid slut på måndagen då. Fast det väljer jag att vara. På helgerna lever jag lite mer som alla andra. Utan dosering i högsta hugg och snooze stunder på dagarna. Även om jag så skulle må bättre på måndagen då. Fast ibland vill man bara vara som alla andra också. Hänga med, inte ligga inne och sova då. Neee.. de räcker med det i veckorna!

(Fast så klart jag snoozar på helgerna med ibland, tex om vi ska bort på kvällen, till vänner eller så.. då man kanske vill ha lite ork kvar att vara trevlig med.. då kan det bli en snooze..)


Gud vilket oseriöst inlägg. Pinsamt nästan. Sammanfattningsvis helt enkelt dags att lägga sig i soffan bums innan fler förvirrade ord printas ner här. Länge leve söndags mys!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ibland e det väl skönt att bara vara lite oseriös,det kan man unna sig!
Känner lite pirr i kroppen av glädje då jag läser "bloggen".
DU växer!!!
insikter ger utsikter för framtiden )=
Kram på alla hjärtans dag/mam

Anonym sa...

=) så ska det ju se ut!!!!