tisdag 12 augusti 2008

Reportage i örebroar´n

Så idag ska det tryckas, det jag fick läsa om mig själv igår kväll. På morgonen i fredags ringde min mobil, det var en tjej från tidningen Örebroar´n som undrade om hon fick intervjua mig om min bilolycka. Snacka om att man inte var beredd på det halv tio på fredags morgonen. Jag lär nog en aning misstänksam.. Sen slog vi till och träffades redan på fredags eftermiddagen, passade bäst då. Hon skulle först skriva mest om att antalet döda har minskat i Örebro län, men efter hon intervjuvat mig sa hon först att hon skulle ta lite bilder. Det var jag INTE beredd på, fan! Då hade man ju gjort sig i ordning lite mer liksom. Men ja ja.. fick stå och posa ute vid vägen och bilarna tutade och vinkade när de åkte förbi, jätte lätt att se allvarlig ut då!! Sen när jag frågade vad hon skulle skriva om sa hon att hon nog skulle lägga mer krut på min historia än statistiken.... Jahapp tänkte jag.. Där ser man! Så imorse har jag läst igenom texten och kommit med lite ändringar, men det var ganska bråttom så jag missade ju lite så klart. Stackars hjärnan funkar inte under press, så vi får se hur det blir. Ska i alla fall tryckas idag så den kanske kommer imorn.. jag vet inte..

Igår var U här på dagen, det var kul och skönt med sällskap första ångest dagen! Hon gjorde allting så mycket roligare, senare kom E också så då blev de E.U. Haha.. Vi lagade mat åt våra karlar och sen bakades det äppel paj till dessert, mums!

Nu kom visst min sambo hem i hundrastjugo med bilen... hm.. inte slut på hans arbetsdag på många timmar.. måste ha glömt någe.... tror jag hör lite små fotsteg på intågande.

2 kommentarer:

Trin sa...

Hej gumman! Kollat in Örebroar'n på nätet och såg ditt söta fejs där!!
Kram!

Annsi sa...

Hej Snuttan! Såg annonsen med dig på nätet, superbra att det skrivs lite mer om unga som är i din situation.. toppen! *kramkalas*