tisdag 1 juli 2008

Tisdagen

Slut efter dagen, ledsen efter dagen, fundersam efter dagen.
Solen skiner och jag borde känna mig lugn och glad.
Men något där inne gör sig hörd, tungt att andas och trycket finns där, svagt men där.
Ser för övrigt ut som ett skatbo i håret idag..... Var hos frisören imorse (3h !!!).
Permanentade håret, med stora spolar för jag ville bara ha lite volym i mitt skandinaviska platta hår. Men se mitt hår har som min kropp, ett eget liv. Det bestämde sig för att bli små lockigt i alla fall. Sen att frisören grejade så mycket med det efteråt och att vinden utomhus gjorde sitt, är väl den största orsaken till att jag ser ut som ett skatbo.... Shit happens!

1 kommentar:

Trin sa...

Skatbo? Tror jag väl inte. Lugn det lägger väl ner sig....tror jag. Du är en söting i alla fall! Tusen kramar från en annan "smärtis"