torsdag 3 juli 2008

Soliga torsdags morgon

Hej och God morgon mina kära vänner!
Funderar på om det är några som läser min blogg... ? En vet jag, hon avslöjade sig själv igår, Miss "Hej hopp, mina byxor gick sönder.." Hihi..

Om en liten stund ska jag åka iväg till Geoffi och träna, första gången jag ska utföra hela det nya träningsprogrammet. Blir intressant. Efter det blir det nog duscha hos mor och far, lägga sig ute och sola och BARA slappa hela dagen. I alla fall fram tills kvällen för då är det bio, Sex and The City dags med tjejerna!! Ska bli kul!

Igår badade jag en sväng i T´s pool, det var väldigt trevligt! Gärna favorit i repris på det tack.
För övrigt så åkte jag och M till T redan vid halv ett på dagen, sen var vi där ända till kl halv tio ungefär. Var tupperware party på kvällen. Mitt första sådant, måste verkligen ha blivit vuxen nu. Sen att det var bebis boom igår gjorde ju sitt också. Herregud, jag är nog inte 18 längre... Men det var så trevligt så! Roligt med alla små dreglande filurer, men skönt att man inte har nån egen. Puh! =D

Imorgon får jag äntligen tvätta håret.. Hallelulja vad det ska bli skönt! *dansar glädje dans med shampoo flaskan*



Hittade en dikt på en bekants blogg, den var så bra så jag var tvungen att kopiera den...


Please come now I think Im falling I'm holding on to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere And I'm trying to escape

Inga kommentarer: