tisdag 29 juli 2008

Äntligen en förklaring..!

Så nu efter en pencillinkur som gjorde mig sämre och ett evigt riktigt halsont vet jag varför jag är totalt slut i hela kroppen... Körtelfeber! Efter stick och provtagningar högt och lågt och 50 minuter senare på vårdcentralen igår fick jag äntligen svaret, nu vet jag varför jag inte orkar någonting alls. Mindre kul att räkna med att vara lika slut i fyra till fem månader till... men nu slipper jag i alla fall undra om min kropp blivit totalt galen av smärta. Frågan är bara om det är syster eller älskling som smittat mig... Han ska kolla sig senare också. Kan ju vara bra..

Annars har det hänt lite grejs, åkte till stugan, om än en dag senare. Men så fort vi kom dit vart det åska och svart.. Stress grillade korvar fick ätas under tak. Men vi hann i alla fall med två snabb dopp i 25C Sörälgen. Skönt!

Åskoväder som tusan igår kväll, vilket himla spel! Vackert men fyllt med respekt!

Lekte med radiostyrda bilar och båtar en sväng igår, genom en kompis vän. Riiiiktigt roligt! Den gick som f-n om jag säger så!! Kul kul! Vill ha vill ha!!

Kanske åka och titta på hund imorn, troligtvis, hoppas, önskar, vill, orkar..?

Tack och hej för mig nu, orken slut.

Inga kommentarer: