onsdag 9 juli 2008

Just something

Åå, underbara härliga sol! Det var riktigt skönt att det regnade häromdagen, en liten paus i allt.
Men idag är det skönt att solen skiner för då kan jag sätta mig ute och läsa en bok. Behöver nog mer än en enda paus nu. Har varit kaos sen midsommar, det känns. Igår var det först massage, sen kuratorn, sen träning och sen hem fixa mat och sist visning på kvällen. Jag började med ett piller, inget hände, tog ett till, den starkare varianten.. väntade länge men inget hände så tog ytterligare ett till. Tjea.. var väl bara att ge upp, kroppen vann ändå över mina knarkpiller.
Ska kila och byta om nu, kanske baka en kaka om jag ORKAR. Mor och Sis skulle komma ut en sväng nu på förmiddagen! Skoj! Pappa kanske också, beror på hur mycket jobb han har.. Alltid roligt när de kommer hit till mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

och trevligt var det,fastän poolen låg platt!!